FAQ
Poniżej znajduje się zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie 🙂
Po prostu – idziesz na trening wybranej przez siebie sekcji, tam wszystkiego dowiesz się od trenera. Zobaczysz poziom i jak wyglądają zajęcia. Jeśli wtedy zdecydujesz, że chcesz z nami zostać, trzeba będzie wyrobić legitymację ISIC AZS i certyfikat przynależności akademickiej (patrz: pyt. 3 i 4).
W takim wypadku zgłoś się do naszego biura (Główny budynek UKEN, ul. Podchorążych 2, pokój 468) – aktualne dyżury znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt - kliknij tutaj. Możesz też napisać maila: kliknij tutaj lub zajrzeć na nasz fanpage na Facebooku - tu również możesz się skontaktować z naszym biurem, a wszystko Ci wyjaśnimy.
Cały proces wyrabiania legitymacji został uproszczony do formy online (wyłącznie). W zakładce LEGITYMACJE na naszej stronie www (kliknij tutaj) znajdziesz instrukcję jak krok po kroku stać się pełnoprawnym członkiem naszego Klubu.
Przy wypełnianiu wniosku będzie Ci potrzebny numer legitymacji studenckiej oraz zdjęcie w formie elektronicznej, jednak nie ma żadnych formalnych wymagań co do fotografii widniejącej w legitymacji członkowskiej. Wszystkie inne informacje znajdziesz w zakładce LEGITYMACJE.
Certyfikat przynależności możecie wyrobić wtedy, kiedy macie legitymację ISIC AZS. Potrzebny jest bowiem jej cały numer (z ostatnią literką na końcu). Należy zrobić to PRZED ZAWODAMI, w których bierzecie udział.
Wpisujecie imię, nazwisko, płeć, a w okienku „nr legitymacji AZS” wybieracie „ISIC” (wykładowcy wybierają „ITIC”) i wpisujecie swój numer. W ostatnim okienku wybieracie odpowiednio „student” lub „pracownik”. Następnie przechodzicie dalej i uzupełniacie resztę informacji, tj. nr albumu, rok studiów, wydział itp. lub w przypadku pracowników jednostkę, w której pracujecie, etat, itd. PROSZĘ SPRAWDZIĆ DOKŁADNIE WSZYSTKIE DANE, BO SAMI NIE MOŻECIE ICH PÓŹNIEJ EDYTOWAĆ. Gotowy certyfikat drukujecie, podpisujecie w odpowiednim okienku i zanosicie do swojego COS (szczegóły dotyczące COS na naszej uczelni znajdziecie tutaj), gdzie Wam go podbiją, potwierdzając tym samym, że jesteście studentami. Podbity certyfikat zanosicie swojemu trenerowi.
Wysokość składki zależy od kwoty ubezpieczenia, na jaką chcecie się ubezpieczyć (sami wybieracie, który wariant polisy Was interesuje). Kwoty te są ustalane odgórnie przez ubezpieczyciela. Składka jest JEDNORAZOWA, obowiązuje od 1 października (lub od dnia wydania/przedłużenia legitymacji) do końca roku akademickiego (do 30 września następnego roku) i wynosi tyle samo, niezależnie czy wniosek wypełniacie w październiku czy w czerwcu.
W sezonie 2024/2025 składka wynosi odpowiednio: - dla ubezpieczenia na kwotę 8.000 zł (Standard) – 160 zł, - dla ubezpieczenia na kwotę 25.000 zł (Komfort) – 190 zł, - dla ubezpieczenia na kwotę 65.000 zł (Sport) – 1100 zł.
Ubezpieczycielem AZS-u jest firma PZU. Jako członkowie AZS do wyboru macie trzy polisy – STANDARD (ubezpieczenie na kwotę 8000 zł), KOMFORT (na kwotę 25000 zł) i SPORT (na kwotę 75000 zł). To od Was zależy, którą opcję wybierzecie (od Waszego wyboru zależy z kolei wysokość składki członkowskiej). Każda polisa jest dokładnie opisana tutaj kliknij tutaj w zakładkach odpowiadających ich nazwom.
Znajdują się tam również tabele szkód, warunki ubezpieczenia, instrukcja likwidacji szkody (czyli krok po kroku co należy zrobić w razie wypadku) i formularz zgłoszenia szkody. Pamiętajcie, że o poniesionej szkodzie w razie wypadku należy poinformować ubezpieczyciela NIE PÓŹNIEJ NIŻ W CIĄGU 14 DNI OD DATY WYPADKU (chyba, że w skutek wypadku nie można tego uczynić, w takiej sytuacji powinno się to zrobić w terminie 14 dni od ustąpienia przyczyny niezgłoszenia szkody).
Organizujecie go razem z Trenerem – my chętnie pomożemy w wyborze miejsca i terminu, jakie Wam odpowiadają. Każdej sekcji przysługuje częściowe dofinansowanie do obozu od AZS-u (zależne od ilości osób, które jadą, kosztów noclegu, itd.). Wszystkie szczegóły ustalane są poprzez kontakt z Prezesem Klubu oraz przedstawicielami Zarządu.
Podobnie jak z obozem, turniej organizujecie na własną rękę z Trenerami. Z planem wydarzenia przychodzicie do naszego biura lub kontaktujecie się z Prezesem Klubu. Możecie liczyć na nagrody w postaci gadżetów AZSu oraz reklamę wydarzenia na naszej stronie internetowej, Fanpage na Facebooku, profilu na Instagramie oraz wydruk plakatów reklamowych. Następnie bardzo chętnie opiszemy na naszych mediach społecznościwych przebieg turnieju oraz wrzucimy zdjęcia.
Aby dołączyć do zarządu KU AZS UKEN Kraków należy skontaktować się z biurem KU AZS UKEN Kraków oraz zgłosić swoją kandydaturę. Zarząd wybierany jest na dwuletnią kadencję. Członkiem zarządu może zostać każdy członek AZS, niezależnie od sekcji. Jeśli lubisz współpracę w grupie, masz pomysły, jak rozwinąć działalność Klubu i masz zdolności organizacyjne to dołącz do nas! 🙂
Aby otrzymać usprawiedliwienie za nieobecność na zajęciach z powodu meczu lub zawodów, należy zgłosić się do Trenera swojej sekcji bądź sekcji, w której zawodach uczestniczyłeś/uczestniczyłaś i Trener wypisze takie usprawiedliwienie. Jeśli dotyczy to zawodów sekcji bez treningów, prosimy o kontakt z Prezesem Klubu. Można pisać bezpośrednio na maila: azsukenkrakow@gmail.com
W celu otrzymania zaświadczenia o przynależności do AZS należy przyjść do biura w godzinach jego otwarcia i tam, po sprawdzeniu danych i podbiciu go przez Prezesa, takie zaświadczenie zostanie wydane. W razie potrzeby prosimy o kontakt mailowy: azsukenkrakow@gmail.com
Wnioski składa się bezpośrednio w systemie, natomiast potwierdzenie uzyskuje się osobiście u trenera sekcji. W przypadku sekcji bez treningów prosimy o kontakt z Prezesem Klubu w celu potwierdzenia osiągnięć.